به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    شارپ MX503 یک دستگاه کپی چند منظوره است. این دستگاه از طراحی هوشمندانه و مهندسی شده ای برخوردار است و می توان ان را در کلاس دستگاه های کپی حرفه ای قرار دارد. این دستگاه کپی سیاه و سفید است اما قابلیت اسکن رنگی را نیز دارد. پس تا اینجا مشخص شد که MX503 یک دستگاه فتوکپی و اسکنر می باشد. اما این تمام ماجرا نیست زیرا این دستگاه یک پرینتر تمام عیار نیز می باشد و می توانید به کمک آن اسناد را از کامپیوتر چاپ کنید. همچنین قابلیت نصب فاکس و ذخیره سازی اسناد را نیز دارد.

    به لطف فناوری OSA ( معماری باز سیستم ) یک گزینه مطمئن برای شبکه های ادرای می باشد. با توجه به سرعت و کارایی دستگاه می توان آن را یک ماشین کپی حرفه ای برای مراکزی دانست که حجم کاری خیلی بالایی ندارند.

    مشخصات دستگاه فتوکپی شارپ MX503

    در مقدمه با یک نگرش کلی درباره شارپ MX 503  آشنا شدید. اما ما قصد داریم در این مطلب تمام ویژگی های اصلی این ماشین کپی را برای شما بیان کرده تا شناخت کاملی از آن داشته باشید. پیش از هرچیز لازم به ذکر است این دستگاه از نوع دستگاه های اداری و ایستاده است. طول و عرض و ارتفاع آن نیز به ترتیب 695، 645 و 953 می باشد. وزن آن نیز حدود 95 کیلوگرم است. 

    مشخصات سخت افزاری شارپ MX6201

    شارپ MX 503 دستگاهی یوزر فرندلی است. رابط کاربری این دستگاه به حدی ساده است که هر کس بدون نیاز به دانش خاصی می تواند به راحتی آن را مورد استفاده قرار دارد. اما وجود یک صفحه نمایش LCD لمسی و بزرگ با ابعاد 8.5 کار با MX503 را به مراتب راحت تر کرده است. تمامی مراحل کار بر روی این صفحه نمایش به وضوح نشان داده می شود بنابراین کاربر می تواند بر عملکرد دستگاه کنترل بهتری داشته باشد.

    مقدار کاغذی که در سینی های شارپ MX503 جای می گیرد 1100 برگه می باشد. هرچند این تعداد نیز مقدار قابل توجهی است و تا مدت ها خاطر کاربر آسوده است اما می توانید ظرفیت آن را تا 5600 برگه افزایش دهید. بزرگترین برگه و کوچکترین برگه ای که می توان با این دستگاه چاپ نمود به ترتیب A3 و A5R می باشد. می بینید که با این ماشین کپی دست شما حسابی باز است.

    از دیگر ویژگی های شارپ MX503 سازگاری با محیط زیست می باشد. این موضوع از دو لحاظ در این دستگاه رعایت شده است. اول اینکه این ماشین کپی دارای استاندارد جهانی ROHS می باشد. یعنی در ساخت آن از هیچ ماده مضری استفاده نشده است. و دوم اینکه از نوعی تونر جدید به نام میکروس تونر (Microstoner) بهره می برد. این تونر بسیار کم مصرف بوده و خیلی دیر دچار استهلاک می شود. این تونر فاقد روغن بوده و بسیار ریز می باشد. 

    شارپ MX503

    کپی ایران
    شنبه 30 شهريور 1398 - 23:13
    بازدید : 219
    برچسب‌ها :

    شارپ MX6201 از راه رسید. دستگاه فتوکپی رنگی سریع و متنوع که به طور مشخص برای تکثیر کارهایی با حجم بالا ساخته شده است. حداقل تولید 50 برگه رنگی و 70 برگه سیاه و سفید در هر دقیقه آن هم با کیفیت عالی نشان از درجه بالای کارایی این ماشین کپی دارد. عملکرد و دوام دستگاه درست همان گونه است که از یک MFP انتظار می رود.

    امکاناتی همچون شاسی سفت و محکم، ظرفیت بالای کاغذ، و دو کارتریج تونر مشکی که برای مدت طولانی مناسب بوده و در اثر استفاده مداوم کیفیت چاپ خود را از دست نمی دهند. همچنین امکان استفاده از طیف گسترده ی آپشن اختیاری فینیشینگ، مدیریت اسناد، آپشن کنترل کننده پرینت Fiery، سیستم امنیت چند لایه و ... همه و همه MX6201 را تبدیل به دستگاهی کامل می کند.  

    مشخصات دستگاه فتوکپی شارپ MX6201

    آنچه که در مقدمه گفته شد تنها بخش کوچکی از ویژگی های متنوع دستگاه کپی شارپ MX6201 می باشد. این دستگاه کپی ابزاری چند منظوره است و برای استفاده به عنوان فتوکپی، پرینتر، اسکنر و دستگاه فکس کاربرد دارد. در ادامه مشخصات بارز این دستگاه بیان شده است.

    مشخصات ظاهری و فیزیکی شارپ MX6201

    ابعاد شارپ MX6201  برابر 795، 715 و 1225 و وزن آن حدود 209 کیلوگرم می باشد.  در قسمت جلوی دستگاه یک صفحه نمایش لمسی LCD با اندازه 10.5 طراحی شده است. وجود این صفحه نمایش کار با دستگاه را حتی برای معمولی ترین افراد تسهیل می کند. علاوه بر این آپشن Home Screen امکان دسترسی سریع به عملگرهای MX6201 را فراهم می کند.

    ظرفیت کاغذ در MX6201 برابر 3100 برگه می باشد. اما این مقدار می تواند تا 6600 برگه نیز افزایش یابد. ظرفیت سینی ByPass و سینی خروجی نیز حداکثر 100 برگه می باشد. ماکزیمم سطح چاپ در این ماشین کپی A3 و مینیمم A5R می باشد. استفاده از تونر جدید Mycrostoner امکان تصویربرداری با کیفیت را فراهم می کند. این تونر فاقد روغن بوده و تولید رنگ درخشانی دارد و بسیار کم مصرف می باشد.

    یکی از ویژگی های مثبت دستگاه فتوکپی MX6201 سازگاری با محیط زیست می باشد. این دستگاه بر اساس استاندارد بین المللی ROHS ساخته شده و در مواد اولیه آن هیچ ماده مضری همچون سرب، کادمیوم و ... دیده نمی شود. به علاوه این دستگاه گواهینامه جهانی استار را نیز دارد. این گواهی به مصرف بهینه انرژی توسط دستگاه اشاره می کند.

    سرعت راه اندازی، سرعت چاپ و وضوح تصویر

     شارپ MX6201 از سرعت قابل توجهی در چاپ برخوردار است. این دستگاه برای گرم شدن و کپی اولین برگه زمان چندانی نیاز ندارد. با ولتاژ برقی بین 220 تا 240 ولت کمتر از 320 ثانیه طول می کشد تا از خاموشی در حالت آماده به کار قرار بگیرد. همچنین زمان لازم برای اولین کپی تمام رنگی 7.2 ثانیه و برای سیاه و سفید 4.5 ثانیه می باشد.

    ماشین کپی MX6201 قادر است در هر دقیقه 50 برگه رنگی و 62 برگه سیاه و سفید را کپی یا پرینت بگیرد. البته این مقادیر برای کاغذ A4 می باشد و سرعت چاپ برای A3 متفاوت است. این دستگاه در هر دقیقه 24 برگه A3 رنگی و 33 برگه سیاه و سفید را می تواند چاپ یا تکثیر کند. در آخر اینکه MX6201 به طور متوالی 999 برگه را با حفظ کیفیت چاپ می کند و قابلیت چاپ دورو نیز دارد.

    شارپ MX6201

    کپی ایران
    شنبه 30 شهريور 1398 - 23:09
    بازدید : 219
    برچسب‌ها :

    شارپ MX 5000 یک دستگاه کپی رنگی جدید با دقت طراحی بالاست تا حداکثر سهولت در استفاده و عملکرد استثنایی را برای کاربر فراهم کند. تصاویر عالی و حرفه ای چه در حالت سیاه و سفید و چه تمام رنگی از ویژگی های این دستگاه چاپ می باشد. صفحه لمسی و برزگ آن موجب مدیریت بهتر دستگاه شده و حتی پیش نمایش های تصویری نیز دارد. این پیش نمایش ها پیشرفته ترین ویژگی های بصری را در اختیار کاربر قرار داده و به وی کمک می کند تا تصمیمات بهتری بگیرد.

    صفحه کلید کشویی و راحت این دستگاه امکان وارد کردن آسان و سریع داده ها را در هر حال امکان پذیر می کند. MX 5000 یک ابزار قوی برای بهره وری بیشتر است و به لطف طراحی مدرن و پیشرفته خود می تواند با پیشرفته ترین دستگاه های MFP رقابت کرده و پا به پای آنها پیش برود.

    مشخصات دستگاه فتوکپی شارپ MX5000

    شارپ MX5000 از نوع دستگاه های فتوکپی ایستاده است و در کلاس اداری قرار می گیرد. طول، عرض و ارتفاع این دستگاه به ترتیب 695، 645 و 950 میلی متر می باشد. این محصول دقیقا همان گونه است که از شرکتی مانند شارپ انتظار می رود و تمام ویژگی های لازم برای یک دستگاه کپی رنگی و چند منظوره را دارد. همچنین قابلیت چاپ مستقیم از سرور FTP یا از ایمیل نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

    دستگاهی چند منظوره با سرعت بالا

    با استفاده از شارپ MX5000 می توانید بهره وری خود را افزایش دهید. زیرا این دستگاه قدرت انجام چهار عمل کپی، پرینت، اسکن و فکس را دارد. همچنین از سرعت بالایی نیز برخوردار است. هنگامی که قصد استفاده از MX5000 را دارید باید 140 ثانیه قبل آن را روشن کنید. زیرا این دستگاه برای اینکه گرم شده و در حالت آماده به کار قرار بگیرد تنها به همین زمان نیاز دارد. اولین کپی رنگی توسط دستگاه بعد از  5.9ثانیه گرفته می شود و اولین کپی سیاه و سفید نیاز تنها 4.1 ثانیه زمان لازم دارد.

    شارپ MX5000 یک فیدر 100 برگی معکوس دارد که به دستگاه این قابلیت را می دهد که در هر دقیقه 50 برگه A4 را به صورت رنگی یا سیاه و سفید کپی کند. همچنین این مقدار برای اسکن رنگی و پرینت توسط این دستگاه نیز صادق است. با استفاده از MX5000 همچنین می توان 22 برگه A3 را در هر دقیقه کپی، چاپ یا اسکن نمود.  

    اطلاعات مربوط به کاغذ و چاپ

    ظرفیت کاغذ دستگاه کپی شارپ مدل MX 5000 در حالت استاندارد 1100 برگه می باشد. این مقدار در دو سینی 500 برگی و در یک سینی Bypass، 100 برگی جای می گیرند. اما این ظرفیت با افزودن کشوهای اضافی می تواند تا 5600 برگه نیز افزایش یابد. فیدر یا همان تغذیه کاغذ در این مدل به صورت برعکس عمل کرده و اسناد چند برگی بعد از چاپ از آخر به اول روی سینی خروجی قرار می گیرند. سینی خروجی نیز ظرفیت 100 برگه را دارد.

    بزرگترین کاغذی که می توان برای این دستگاه استفاده نمود A3 و کوچکترین آنها A5 می باشد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به قابلیت چاپ دورو اشاره نمود. با استفاده از MX 5000 می توان کتاب های بزرگ را تا 4000 ورق کپی برداری کرد. ودر نهایت اینکه در هر بار استفاده MX 5000 قادر به چاپ 999 برگه به صورت متوالی می باشد.  

    شارپ MX 5000

    کپی ایران
    شنبه 30 شهريور 1398 - 23:04
    بازدید : 216
    برچسب‌ها :

    شارپ MX6200 یکی از دستگاه های کپی برند معتبر  و با سابقه شارپ می باشد. این برند یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده تجهیزات اداری در سراسر دنیا محسوب می شود. این دستگاه کپی از سیستم دیجیتال جهت چاپ اسناد مختلف بهره می برد. همچنین این مدل دستگاه کپی با داشتن قابلیت اسکنر رنگی امکان دیجیتالی کردن سریع انواع اسناد کاغذی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

    این نوع دستگاه کپی چند منظوره برای دفاتر فنی، شرکت ها و ادارات یک وسیله مناسب و پرکاربرد به شمار می آید. به جرات می‌توان گفت که استفاده از این مدل دستگاه کپی چند منظوره و پرکاربرد به نوعی باعث صرفه ‌جویی در زمان و هزینه ‌ها خواهد شد. در واقع این دستگاه کپی شما را از دستگاه‌ های دیگر جهت اسکن و پرینت بی‌ نیاز می سازد، از اینرو فضای کمتری را  در محل کار شما اشغال خواهد کرد.

    مشخصات دستگاه کپی ریکو آفیشیو MP7502

    دستگاه کپی شارپ MX6200 دارای قابلیت‌ های بسیار زیادی می باشد، به همین دلیل به طور چشمگیری مورد استفاده کاربران قرار گرفته است. در واقع امروزه دستگاه های کپی یکی از پرکاربردترین تجهیزات اداری به شمار می آیند. تقریبا از این دستگاه ها در تمامی مراکز عمومی جهت چاپ اسناد و متون مختلف استفاده می شود.

    شارپ MX6200 یکی از دستگاه های فتوکپی است که از سیستم کپی دیجیتال بهره می برد. این مدل دستگاه کپی به دلیل چند منظوره بودن قادر است علاوه بر عملیات کپی نیاز کاربر را در خصوص اسکن و پرینت به بهترین شکل برطرف کند. در ادامه به طور تخصصی با برخی ویژگی های این مدل دستگاه کپی به صورت مختصر آشنا خواهیم شد.

    سرعت عملکرد مناسب شارپ MX6200

    امروزه سرعت چاپ یکی از کارکردهای مهم و بارز دستگاه های کپی به شمار می آید.  لازم به ذکر است که سرعت دستگاه کپی  براساس تعداد برگه های چاپ شده در دقیقه سنجیده می شود. از اینرو یکی از نکات مهم در انتخاب و خرید دستگاه کپی سرعت چاپ آن می باشد، که باید براساس نیاز کاری خود اقدام به انتخاب و خرید آن کنید. بهتر است بدانید که این مدل دستگاه کپی قادر است در هر دقیقه ۴۱ برگ را  با کیفیت ۶۰۰ × ۶۰۰ دی پی آی  چاپ نماید. بنابراین  شارپ MX6200 از سرعت  مناسب و ایده آلی جهت چاپ اسناد و متون مختلف برخوردار می باشد.

    چند منظوره بودن دستگاه کپی شارپ MX6200

    یکی از مزایا و خصوصیات بارز این مدل دستگاه کپی عملکرد چند منظوره آن می باشد. شارپ MX6200 قادر است اسناد مختلف را با بهترین کیفیت کپی، پرینت و اسکن نماید. از  اینرو کاربران با خرید این مدل دستگاه کپی از هر دستگاه دیگری بی نیاز خواهند شد. به نوعی انتخاب و خرید این دستگاه کپی می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد.

    این مدل دستگاه کپی بهترین گزینه برای افرادی است که توان مالی خرید چند دستگاه کپی را ندارند. همچنین این مدل دستگاه فضای زیادی از محیط کاری را اشغال نخواهد کرد. بنابراین کاربران بدون دغدغه و با خیالی آسوده به راحتی می توانند از این دستگاه کپی در محیط مورد نظر خود استفاده کنند.

    شارپ MX6200

    کپی ایران
    شنبه 30 شهريور 1398 - 23:59
    بازدید : 214
    برچسب‌ها :

    شارپ 564 یک دستگاه کپی مناسب و ایده آل برای دفاتر فنی، شرکت ها و ادارات به شمار می آید. به جرات می‌توان گفت که استفاده از این دستگاه چند منظوره و پرکاربرد به نوعی باعث صرفه ‌جویی در زمان و هزینه‌ ها خواهد شد. در واقع این دستگاه شما را از دستگاه ‌های دیگر جهت اسکن و پرینت بی ‌نیاز می‌کند. همچنین فضای کمتری  در محل کار شما را اشغال خواهد کرد.

    این مدل دستگاه کپی دارای قابلیت‌ ها و ویژگی های بسیار زیادی می باشد، به همین دلیل به طور چشمگیری مورد استفاده کاربران قرار گرفته است.  این دستگاه کپی محصولی از برند معتبر و با سابقه شارپ می باشد که از برندهای معتبر جهان در عرصه تولید دستگاه‌ های کپی و تجهیزات اداری به شمار می ‌آید. این نوع دستگاه کپی به کاربران این امکان را می‌ دهد که کارهای خود را با سرعت مناسب انجام دهند.

    مشخصات دستگاه کپی شارپ 564

    دستگاه کپی شارپ 564 دارای قابلیت‌ های بسیار زیادی می باشد، به همین دلیل به طور چشمگیری مورد استفاده کاربران قرار گرفته است. در واقع امروزه دستگاه های کپی یکی از پرکاربردترین تجهیزات اداری به شمار می آیند. تقریبا از این دستگاه ها در تمامی مراکز عمومی جهت چاپ اسناد و متون مختلف استفاده می شود.

    شارپ 564 یک دستگاه کپی اداری و چند منظوره است. این مدل دستگاه کپی به دلیل چند منظوره بودن قادر است علاوه بر عملیات کپی نیاز کاربر را در خصوص اسکن و پرینت به بهترین شکل برطرف کند. در ادامه به طور تخصصی با برخی ویژگی های این مدل دستگاه کپی به صورت مختصر آشنا خواهیم شد.

    چند منظوره بودن شارپ 564

    یکی از مزایای مهم و قابل توجه این مدل دستگاه کپی عملکرد چند منظوره آن می باشد. شارپ 564 قادر است اسناد و متون مختلف را با  کیفیت بالایی پرینت، کپی و اسکن نماید. این دستگاه کپی برای کسانی که قدرت خرید چند دستگاه کپی را ندارند بهترین گزینه محسوب می شود. از  اینرو کاربران با خرید این مدل دستگاه کپی از هر دستگاه دیگری بی نیاز خواهند شد.

    با توجه به اینکه این مدل دستگاه کپی فضای زیادی از محیط کاری را اشغال نمی کند، کاربران بدون دغدغه و با خیالی آسوده به راحتی می توانند از این دستگاه کپی در محیط کاری مورد نظر خود استفاده کنند. از دیگر مزایای انتخاب این مدل دستگاه کپی صرفه جویی در هزینه ها می باشد که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است.

    شارپ 564

    کپی ایران
    شنبه 30 شهريور 1398 - 23:50
    بازدید : 227
    برچسب‌ها :

    ریکو 5503 از سری دستگاه‌ های با کیفیت محصول برند ریکو می باشد. ریکو یک شرکت ژاپنی است که یکی از قدرتمندترین و با سابقه ترین شرکت ‌ها در زمینه تجهیزات الکترونیکی به شمار می‌آید. همچنین این مدل دستگاه فتوکپی یک وسیله مناسب و پرکاربرد برای استفاده در ادارات و شرکت ‌ها محسوب می‌شود. این دستگاه فتوکپی از نظر کارایی و امکانات بسیار پیشرفته است،  تا آنجا که دارای کاربرد های  بسیار زیادی در امور دفتری می‌باشد.

    این مدل دستگاه کپی یک دستگاه چند منظوره موجود در بازار است که می توانید آن را به صورت های مختلف آکبند، استوک و بازسازی شده خریداری نمایید. به دلیل چند منظوره بودن این دستگاه کپی به راحتی می توانید تمام نیازهای خود را اعم از پرینت، اسکن و کپی به بهترین شکل برطرف نمایید. با استفاده از این دستگاه کپی قادر خواهید بود کارهای خود را با سرعت مناسب انجام دهید.

    مشخصات دستگاه فتوکپی ریکو 5503

    دستگاه کپی شارپ 564 دارای قابلیت‌ های بسیار زیادی می باشد، به همین دلیل به طور چشمگیری مورد استفاده کاربران قرار گرفته است. در واقع امروزه دستگاه های کپی یکی از پرکاربردترین تجهیزات اداری به شمار می آیند. تقریبا از این دستگاه ها در تمامی مراکز عمومی جهت چاپ اسناد و متون مختلف استفاده می شود.

    شارپ 564 یک دستگاه کپی اداری و چند منظوره است. این مدل دستگاه کپی به دلیل چند منظوره بودن قادر است علاوه بر عملیات کپی نیاز کاربر را در خصوص اسکن و پرینت به بهترین شکل برطرف کند. در ادامه به طور تخصصی با برخی ویژگی های این مدل دستگاه کپی به صورت مختصر آشنا خواهیم شد.

    عملکرد چند منظوره ریکو 5503

    یکی از بهترین و مهم ترین خصوصیات این مدل دستگاه کپی عملکرد چند منظوره آن می باشد. ریکو ۵۵۰۳  قادر است اسناد مختلف را با بهترین کیفیت پرینت، کپی و اسکن کند. انتخاب این مدل دستگاه کپی از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. در واقع کاربران با خرید این مدل دستگاه کپی از هر دستگاه دیگری بی نیاز خواهند شد.

     این مدل دستگاه بهترین گزینه پیشنهادی برای افرادی است که قدرت خرید چند دستگاه کپی را ندارند. بنابراین کاربران با خیالی آسوده و با اطمینان خاطر به راحتی می توانند از این دستگاه کپی در محیط مورد نظر خود استفاده کنند. همچنین این مدل دستگاه فضای زیادی از محیط کاری را اشغال نخواهد کرد.

    ریکوآفیشیو 5503mp

    کپی ایران
    شنبه 30 شهريور 1398 - 23:45
    بازدید : 202
    برچسب‌ها :

    ریکو آفیشیو 9002 یکی دیگر از دستگاه های کپی چند کاره سیاه و سفید می باشد. تکنولوژی به کار رفته در این مدل دستگاه کپی از نوع لیزری است. بنابراین این مدل دستگاه کپی سرعت و دقت مناسبی دارد. این دستگاه جهت انجام کارهای با حجم بالا ساخته شده است. با این دستگاه کپی می توانید عمل اسکن رنگی هم انجام دهید. همچنین این دستگاه به دلیل دارا بودن قابلیت های فراوان در دفاتر فنی و مراکز آموزشی کاربرد دارد.

    این دستگاه کپی از سرعت مناسبی برخوردار است. این دستگاه کپی می تواند در هر دقیقه 90 برگ را کپی بگیرد. بنابراین این مدل دستگاه کپی می تواند کارهای روزانه شما را انجام دهد. همچنین این مدل دستگاه کپی چندکاره می باشد. این مدل دستگاه کپی به دلیل چندکاره بودن فضای کمتری را اشغال می کند. بنابراین با خرید این مدل دستگاه کپی احتیاجی به سایر دستگاه ها نخواهید داشت.

    مشخصات دستگاه کپی ریکو آفیشیو 9002

    امروزه اهمیت دستگاه های کپی در دفاتر اداری و کسب و کارهای چاپ و تکثیرات بیش از پیش شده است. از طرفی دستگاه کپی ریکو آفیشیو 9002 یک دستگاه چند کاره می باشد. با خرید این مدل دستگاه کپی می توانید عمل کپی، پرینت و اسکن را هم انجام دهید. از طرفی سرعت این مدل دستگاه کپی جهت انجام کارهای روزانه بسیار مناسب می باشد. میانگین سرعت این مدل دستگاه کپی 90 برگه در هر دقیقه است. این مدل دستگاه کپی ساخت کشور چین و مالزی می باشد. توصیه می کنیم قبل از خرید هر نوع دستگاه کپی با ویژگی ها و قابلیت های آن آشنایی لازم را پیدا کنید. در اینجا قصد داریم مشخصات و ویژگی های دستگاه را به صورت تخصصی تر برای شما بیان کنیم.

    ذخیره خودکار ADF ریکو آفیشیو 9002

    یکی از ویژگی های مهم هر دستگاه کپی دارا بودن ذخیره خودکار ADF می باشد. ریکو آفیشیو 9002 هم این ویژگی مهم را دارد. ذخیره خودکار ADF باعث می شود برای چاپ مکرر نیازی به نسخه اصلی نداشته باشید. زیرا دستگاه به طور خودکار نسخه اصلی را در حافظه خود ذخیره می کند و برای چاپ مکرر برگه ها از آن استفاده می کند.

     این قابلیت به گونه ای باعث افزایش سرعت و عملکرد دستگاه خواهد شد. زیرا در غیر اینصورت شما مجبور هستید اسناد اصلی را به صورت یک به یک و دستی در دستگاه قرار دهید. این کار علاوه بر زمان بر بودن موجب خستگی کاربر خواهد شد. قابلیت ADF به دو صورت تک رو و دو رو وجود دارد. قطعا قابلیت ADF خودکار به صورت دو رو سرعت و عملکرد دستگاه را افزایش خواهد داد. زیرا دستگاه به صورت خودکار برگه را زیرو رو خواهد کرد.

    فینیشر قدرتمند

    ریکو آفیشیو 9002 یک انتخاب حرفه ای جهت آماده سازی و تهیه کتب و جزوات و کتابچه هایی است که احتیاج به صحافی دارند. آپشن فینیشر از قابلیت هایی به شمار می آید که شما می توانید به دستگاه اضافه کنید.  آپشن فینیشر این امکان را برای شما فراهم می کند تا خروجی های کپی یا پرینت خود را در 4 حالت مختلف اعم از کتاب، منو، کتابچه یا جزوه درآورید.

    با این قابلیت می توانید در اندازه های مختلف همچنین تعدادهای مختلف بین 1000 الی 3000 برگ استفاده کنید. با این قابلیت می توانید تعداد عظیمی از سفارشاتی که پس از چاپ به مجلد کردن نیاز دارند به راحتی پوشش دهید.

    ریکو آفیشیو 9002

    کپی ایران
    شنبه 30 شهريور 1398 - 23:36
    بازدید : 214
    برچسب‌ها :

    ریکو آفیشیو 9001 یکی دیگر از دستگاه های کپی چند کاره سیاه و سفید می باشد. این مدل دستگاه کپی قادر است همزمان از پشت و روی کاغذ کپی بگیرد. این دستگاه جهت انجام کارهای با حجم بالا ساخته شده است. با این دستگاه کپی می توانید عمل اسکن رنگی هم انجام دهید. همچنین این دستگاه به دلیل دارا بودن قابلیت های فراوان در دفاتر فنی، مدارس و دانشگاه ها کاربرد دارد.

    تکنولوژی چاپ ریکو آفیشیو 9001 لیزری می باشد. بنابراین این دستگاه کپی از دقت و سرعت بالایی برخوردار است. این دستگاه کپی می تواند در هر دقیقه 90 برگ را کپی بگیرد. این مدل دستگاه کپی چندکاره می باشد. بنابراین با خرید این دستگاه می توانید نیازهای خود را برطرف کنید. این دستگاه کپی به دلیل چندکاره بودن فضای کمتری را اشغال می کند. بنابراین با خرید این مدل دستگاه کپی احتیاجی به سایر دستگاه ها نخواهید داشت.

    مشخصات دستگاه کپی ریکو آفیشیو 9001

    امروزه اهمیت دستگاه های کپی در دفاتر اداری و کسب و کارهای چاپ و تکثیرات بیشتر از قبل شده است. از طرفی دستگاه کپی ریکو آفیشیو 9001 یک دستگاه چند کاره می باشد. با خید این دستگاه می توانید عمل کپی، پرینت و اسکن را انجام دهید. از طرفی سرعت دستگاه جهت انجام کارهای روزانه بسیار مناسب می باشد. میانگین سرعت این دستگاه کپی 90 برگه در دقیقه است. با این دستگاه می توانید هر قسمت از متن یا عکسی که مد نظر دارید را زوم کنید. زیرا از قابلیت بزرگنمایی 25 تا 400 درصد برخوردار می باشد. در اینجا قصد داریم ویژگی های این مدل دستگاه کپی را به صورت تخصصی تر بیان کنیم.

    پیکربندی دستگاه

    آگاهی داشتن از ابعاد دستگاه کپی بسیار اهمیت دارد. با توجه به فضای محیطی که در اختیار دارید می توانید دستگاه کپی مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین با دانستن ابعاد دستگاه می توانید بین دستگاه کپی و سایر وسایل موجود در محیط تناسب مناسبی را به وجود آورید. ریکو آفیشیو 9001 در ابعاد 690*790*1.165  میلی متر و وزن 217 کیلوگرم ساخته شده است.

    ریکو آفیشیو 9001 با توجه به اینکه همزمان چندین کار را انجام می دهد از وزن و ابعاد مناسبی برخوردار می باشد. ابعاد و وزن مناسب از ویژگی های مهم هر دستگاه کپی به شمار می آید. این دستگاه با طراحی آرگونومیکی خاصی ساخته شده است. بنابراین این دستگاه فضای کمی از محیط را اشغال خواهد کرد.

    چاپ لیزری ریکو آفیشیو 9001

    بهتر است بدانید که دستگاه های کپی موجود در بازار در دو نوع جوهر افشان و لیزری می باشند. دستگاه های کپی که از تکنولوژی لیزری بهره می برند نسبت به دستگاه های جوهر افشان از دقت و سرعت مناسب تری برخوردار هستند. تکنولوژی چاپ ریکو آفیشیو 9001 لیزری می باشد.

    دستگاه های جوهرافشان اگر در مدت زمان خاصی استفاده نشوند باید جوهر آن ها را تعویض کرد. اما در مقابل دستگاه های لیزری این مشکل را ندارند. این بدان معنا است اگر برای مدت زمان طولانی از دستگاه کپی لیزری استفاده نکنید نیازی به تعویض تونر آن نخواهید داشت. ریکو آفیشیو 9001 به دلیل بهره گیری از تکنولوژی لیزری قادر است اسناد را با کیفیت چاپ بالا به مشتریان تحویل دهد.

    ریکو آفیشیو 9001

    کپی ایران
    شنبه 30 شهريور 1398 - 23:32
    بازدید : 218
    برچسب‌ها :

    ریکو آفیشیو 6001 یکی دیگر از دستگاه های کپی چند کاره سیاه و سفید می باشد. این مدل دستگاه کپی دارای اسکنر رنگی است. این دستگاه به دلیل قابلیت های فراوان جهت کار در دفاتر فنی و مراکز آموزشی کاربرد دارد. تکنولوژی چاپ این دستگاه لیزری می باشد. بنابراین ریکو آفیشیو 6001 از دقت و سرعت مناسبی برخوردار است. این دستگاه می تواند به طور همزمان از پشت و روی کاغذ کپی بگیرد.

    برای افرادی که زمان برایشان اهمیت دارد این دستگاه یک انتخاب مناسب می باشد. زیرا کار کردن با این دستگاه باعث صرفه جویی در زمان خواهد شد. این دستگاه در هر دقیقه 60 برگ را کپی می گیرد. این مدل دستگاه کپی به دلیل چندکاره بودن می تواند نیازهای شما را برطرف کند. همچنین این مدل دستگاه کپی فضای کمتری را اشغال خواهد کرد. با خرید این دستگاه ک دیگر نیازی به خرید چند دستگاه نخواهید داشت.

    مشخصات دستگاه کپی ریکو آفیشیو 6001

    دستگاه های کپی در دفاتر اداری و کسب و کارهای چاپ و تکثیرات بسیار مهم می باشند. دستگاه کپی ریکو آفیشیو 6001 چند کاره است. با این دستگاه کپی علاوه بر کپی و پرینت می توانید اسکن را هم انجام دهید. همچنین این مدل دستگاه کپی از سرعت راضی کننده ای برخوردار است. این دستگاه دارای قابلیت چاپ دورو می باشد. این دستگاه کپی به دلیل قابلیت های فوق العاده ای که دارد کاربرد فراوانی دارد. در اینجا قصد داریم ویژگی های این مدل دستگاه کپی را به صورت تخصصی بیان کنیم.

    پیکربندی دستگاه

    آگاهی داشتن از ابعاد دستگاه کپی بسیار اهمیت دارد. بنابراین با توجه به فضای محیطی که در اختیار دارید می توانید دستگاه کپی مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین با دانستن ابعاد دستگاه می توانید بین دستگاه کپی و سایر وسایل موجود در محیط تناسب مناسبی را به وجود آورید. ریکو آفیشیو 6001 در ابعاد 690*790*1.165  میلی متر و وزن 217 کیلوگرم ساخته شده است.

    ریکو آفیشیو 6001 با توجه به اینکه همزمان چندین کار را انجام می دهد از وزن و ابعاد مناسبی برخوردار می باشد. با پیدا کردن جایگاه مناسب احتیاجی به جابه جا کردن دستگاه نخواهید داشت. بنابراین با قرار دادن این دستگاه کپی در فضای کوچکی از محیط کار می توانید کارهای روزانه خود را انجام دهید. همچنین این مدل دستگاه کپی از طراحی آرگونومیک خاصی برخوردار است. خرید این مدل دستگاه کپی می تواند زیبایی فوق العاده ای را به محیط کاری شما ببخشد.

    چاپ لیزری ریکو آفیشیو 6001

    بهتر است بدانید که دستگاه کپی ریکو آفیشیو 6001 از تکنولوژی چاپ لیزری بهره می برد. همانطور که می دانید دستگاه های کپی و چاپ از دو روش لیزری و جوهر افشان جهت چاپ تصاویر مختلف استفاده می کنند. از طرفی دستگاه های لیزری از نظر کیفیت چاپ نسبت به سایر دستگاه ها بالاتر می باشند. بنابراین این مدل دستگاه کپی قادر است کوچک ترین جزئیات را برای کاربران به نمایش بگذارد.

    دستگاه های جوهرافشان اگر در مدت زمان خاصی استفاده نشوند باید جوهر مورد استفاده آن ها را تعویض کرد. اما دستگاه های لیزری این مشکل را نخواهند داشت. این بدان معنا است اگر برای مدت زمان طولانی از دستگاه کپی لیزری استفاده نکنید احتیاجی به تعویض پیدا نخواهید کرد. ریکو آفیشیو 6001 با دارا بودن تکنولوژی لیزری اسناد را با بالاترین کیفیت چاپ می کند. استفاده از دستگاه کپی لیزری از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر است.

    ریکو آفیشیو 6001

    کپی ایران
    شنبه 30 شهريور 1398 - 16:59
    بازدید : 221
    برچسب‌ها :

    ریکو آفیشیو 8002 یکی دیگر از پرینترهای چندکاره ریکو می باشد. کیفیت و کارایی این مدل نیز همچون سایر مدل ها بسیار بالا می باشد. طراحی هنرمندانه و مهندسی ماهرانه ریکو سبب شده که دستگاه های چندکاره این شرکت مطابق بالاترین سطوح استاندارد عملکرد داشته باشند. به کمک 8002 شما می توانید همه امور اداری اسکن، چاپ، کپی و فکس را در بهترین کیفیت انجام دهید.

    مشخصات دستگاه ریکو آفیشیو 8002

    با پیچیده تر شدن سفارشات و گسترش دامنه امور اداری، لزوم بهره بردن از ماشین های اداری با هماهنگی و یکپارچگی بیشتر، بیش از پیش احساس شد. درواقع مفهوم یکپارچگی بین دستگاه های مختلف یک دفتر اداری کلید به حداکثر رساندن توان تولیدی و بالا بردن راندمان می باشد. درنتیجه کسب و کارهایی که با صنعت چاپ و تکثیرات سر و کار دارند علاقمند به استفاده از دستگاه های چندکاره شدند.

    اهمیت پرینترهای چندکاره

    ماشین های اداری چندکاره یا پرینترهای چندکاره، همه امور اداری را که چند دستگاه فکس، پرینتر، فتوکپی و اسکنر انجام می دهد را به تنهایی می توانند انجام دهند. البته بدیهی است که کیفیت خروجی فرآیندهای مختلف این دستگاه ها را نمی توان با کیفیت دستگاه های یک کاره و اختصاصی مقایسه نمود. همچنین با افزودن قابلیت ها و امکانات متعدد نرم افزاری و سخت افزاری، تجربه کاری با این دستگاه های چندکاره لذت بخش تر نیز شد.

    پرداخت هزینه اولیه کمتر، اشغال فضای کمتر، کارایی بهتر و همچنین مقرون به صرفه تر بودن مهم ترین مزایای خرید یک دستگاه چندکاره می باشد. ریکو آفیشیو نیز به عنوان یکی از مطرح ترین سازندگان ماشین های اداری، همواره دستگاه های تراز اولی را در دسته پرینترهای چندکاره تولید کرده است. ریکو آفیشیو8001، 5001، 8002 و 5002 از بهترین دستگاه های چندکاره ریکو هستند.

    پیکربندی

    ابعاد ریکو آفیشیو 8002 در حدود 670*682*895 میلی متر و وزن آن نیز 97 کیلوگرم می باشد. این ابعاد و وزن به طور کلی و نظر به میانگین پرینترهای چندکاره، جمع و جور محسوب می شود. در قسمت جلویی دستگاه چند کشو به منظور قرار دادن اوراق خام دیده می شود.

    دو کشو با ظرفیت 550 برگ و فضای کافی به منظور اضافه نمودن اختیاری دو کشوی دیگر. بالاتر از کشو ها و در قسمت فوقانی نیز صفحه کنترل و فرمان دهی به دستگاه دیده می شود. طرفین دستگاه نیز محل هایی برای اتصال آپشن های اختیاری مثل لارج باکس و فینیشر نسبتا بزرگ هزار برگی تعبیه شده است. آپشن اختیاری ADF یا سیستم تغذیه خودکار اسناد نیز در صورت نیاز در بخش فوقانی دستگاه قرار خواهد گرفت.

    دسترسی به بخش ها داخلی و قطعات مکانیکی دستگاه نیز بسیار ساده می باشد. شما به راحتی می توانید بسیاری از مواد مصرفی مثل تونر کارتریج یا قطعات دیگر را تعویض کنید. بدون آنکه به تکنسین یا تعمیرکار نیازی داشته باشید.

    ریکو آفیشیو 8002

     

    کپی ایران
    شنبه 30 شهريور 1398 - 16:52
    بازدید : 233
    برچسب‌ها :

    توشیبا 311 یک ماشین اداری چندکاره می باشد که قابلیت های بسیار زیادی دارد. پرینت، تکثیر، فکس، ذخیره سازی اطلاعات، توزیع اوراق و بسیاری از قابلیت های دیگر، در حیطه توانایی های این سری از پرینترهای چندکاره توشیبا می گنجد. به کمک این ماشین های اداری شما می توانید مرزهای تولید و توسعه خود را جا به جا کنید و توانایی چاپ و تکثیر محل کار خود را ارتقا دهید.

    مدل 311 یک دستگاه چندکاره می باشد. دستگاهی که خدمات اداری مثل پرینت، کپی، فکس، اسکن، ذخیره سازی اطلاعات، توزیع اسناد و اوراق و ... را انجام می دهد. اگر شما نیز به دنبال یک ماشین اداری چندکاره مطمئن هستید که سطح کیفی فعالیت های یک کاره آن نیز بالا باشد، مدل 311 انتخاب توصیه شده ای است. کیفیت بالا، سرعت راضی کننده، اتصالات سریع و کاربری ساده را نیز به لیست مزایای این دستگاه اضافه کنید.

    مشخصات دستگاه فتوکپی توشیبا 311

    با توجه به چندکاره بودن دستگاه، مشخصاتی که در ادامه به شما معرفی خواهند شد تفاوتی با سایر دشستگاه ها دارند. درواقع هر ویژگی در سطح متوسط خود به کار رفته است. چرا که در عوض شما همه خدمات اداری را همزمانو با یک دستگاه دریافت خواهید کرد.

    پیکربندی

    ابعاد توشیبا 311 چیزی در حدود 868*750*997 میلی متر و وزن آن نیز 187 کیلوگرم است. به طور کلی دستگاه های چندکاره، با توجه به تنوع کاری بالا، کمی حجیم و سنگین تر از سایر دستگاه های اداری می باشند. اما مدل 311 نیز کمی سنگین تر از دستگاه های این کلاس کاری است. البته با افزوده شدن بخش های اختیاری مثل سورتر، فینیشر، لارج باکس و...، اندازه دیمانسیون دستگاه کمی بزرگتر نیز می شود.

    در قسمت جلویی دستگاه چند کشو به منظور قرار دادن اوراق خام و درب دسترسی به قسمت های داخلی قرار دارد. در قسمت فوقانی نیز یک صفحه فرمان دهی و کنترل پنل لمسی دیده می شود. طرفین دستگاه نیز محل اتصال افزونه های اختیاری مثل سورتر یا فینیشر یا لارج باکس، به منظور افزایش ظرفیت و توان تولیدی شما می باشد. کارکرد افزونه های اختیاری دستگاه کمی جلوتر به تفصیل توضیح داده شده است.

    سرعت توشیبا 311

    سرعت خروجی کلی توشیبا 311 به 31 برگ بر هر دقیقه می رسد که برای انجام بسیاری از پروژه ها کافی می باشد. شما با این سرعت خروجی می توانید سفارشات خود را به سرعت به پیش ببرید و در نتیجه توان تولیدی خود را افزایش دهید. همچنین خروجی پرینت دستگاه می تواند مستقیما به سورتر متصل شود و اوراق پرینت شده با همان سرعت مرتب شوند.

    اما سرعت خروجی کلی دستگاه تنها پارامتر مهم نمی باشد. برای کسب و کارهایی که سفارشاتی متعدد ولی در حجم کم قبول می کنند لازم است که پرینتر آن ها سریع و بدون اتلاف وقت آماده به کار شود. سرعت آماده به کار شدن و زمان آماده سازی اولین کپی، دو پارامتر تاثیرگذار در تعیین چابکی و سرعت یک پرینتر می باشند.

    زمان آماده به کار شدن این دستگاه حدود 240 ثانیه می باشد که در مقایسه با مدل های مشابه، متوسط به شمار می رود. همچنین زمان آماده سازی نخستین کپی در این دستگاه برابر 9.5 ثانیه می باشد که علی رغم عالی نبودن، خوب و راضی کننده است. به طور کلی اگر از پرینتر خود انتظار آماده به کار شدن خیلی سریع را ندارید 311 می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

    توشیبا 311

    کپی ایران
    شنبه 30 شهريور 1398 - 16:41
    بازدید : 192
    برچسب‌ها :

    ریکو آفیشیو MP7502 یک دستگاه چاپ چند منظوره و اداری است که می تواند تمام نیازهای کاری شما را به طور کامل برطرف کند. این دستگاه چاپ قابلیت پرینت، اسکن و کپی و فکس را داشته و دارای کیفیت و سرعت چاپ بالا و استانداردی است. ریکو آفیشیو در این مدل سرعت بسیار بالایی در خواندن اطلاعات حجیم و سنگین را داشته و می تواند با سرعت بالا به انتقال داده پرداخته و آن ها را چاپ کند.

    شما با استفاده از این دستگاه چاپ می توانید از فایل های مختلف مختلف کپی و پرینت گرفته، آن ها را به فرمت های مختلف اسکن کرده و سپس به مقاصد مورد نیازتان به صورت مستقیم ارسال کنید. حافظه مناسب، توان مصرفی بسیار پایین، طول عمر بالا، چاپ دو طرفه و صفحه نمایش بزرگ و لمسی از دیگر ویژگی های این دستگاه چاپ است که بدون شک شما را به خرید آن راغب خواهد کرد.

    مشخصات دستگاه ریکو آفیشیو MP7502

    تمامی دستگاه های چاپ دارای مشخصات و ویژگی های فنی مختلف و اصلی هستند که خریداران این دستگاه ها حتما باید هنگام خرید به آن توجه نشان دهند. این دستگاه دارای وزن 203 کیلوگرم بوده و ابعاد مناسبی برای قرار دادن در اتاق کاریتان دارد. در ادامه با مشخصات فنی این دستگاه به صورت تخصصی آشنا می شویم.

    سرعت و کیفیت چاپ

    سرعت چاپ یکی از چند ویژگی اصلی و مهم در دستگاه های چاپ است که خریداران باید حتما به آن توجه کنند. در صورتی که دستگاه چاپ سرعتی متناسب با حجم کاری شما نداشته باشد، شما مجبور می شوید تا ساعت های پایانی روز کار کنید. اما در صورتی که سرعت چاپ دستگاه بالا باشد، در هر ساعت تعداد زیادی برگه  را چاپ کرده و شما حجم کاریتان را تنها در چند ساعت انجام می دهید. سرعت چاپ ریکو آفیشیو MP7502 75 برگ در دقیقه بوده و در هر ساعت می توانید بیش از 4 هزار برگه چاپ کنید.

    در صورتی که در دستگاه های چاپ بخواهیم فاکتورهای مهم را درجه بندی کنیم، بدون شک کیفیت چاپ یکی از چند فاکتور مهم و اصلی خواهد بود. کیفیت چاپ به شما نشان می دهد که فایل های چاپ شده چه میزان رزولوشن و وضوح دارند. دستگاه های اداری دارای کیفیت های چاپ مختلفی هستند که 1200 DPI مقداری بسیار استاندارد و ایده آل است. ریکو آفیشیو MP7502 در این مورد نیز در جایگاه بالایی قرار گرفته و با کیفیت فوق و به صورت سیاه و سفید فایل های مختلف را چاپ می کند.

    ریکو آفیشیو MP7502

    کپی ایران
    شنبه 30 شهريور 1398 - 15:37
    بازدید : 212
    برچسب‌ها :

    ریکو آفیشیو 7002 یک دستگاه اداری چاپ چند منظوره است که می توانید با کمک آن تمامی کارهای پرینت، کپی، اسکن و فکس خود را  به صورت سیاه و سفید انجام دهید. این دستگاه دارای 206 کیلوگرم وزن و ابعاد 165*790*690 میلی متر دارد. این وزن و اندازه برای یک دستگاه چاپ اداری بسیار ایده آل و مناسب است و شما می توانید آن را در گوشه اتاق کارتان قرار دهید. این دستگاه چاپ از روش چاپ لیزری استفاده کرده لذا بهترین انتخاب برای چاپ متون و اسناد می باشد.

    مشخصات دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو 7002

    بعد از نگاه کلی و آشنایی با این دستگاه چاپ، در این قسمت قصد داریم شما را با ویژگی های فنی و تخصصی آن آشنا کنیم.

    سرعت کپی

    یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه های کپی، سرعت چاپ و تعداد برگه هایی است که در هر دقیقه می توانند چاپ کنند. این مقدار در دستگاه های اداری بین 30 تا 90 برگ است. ریکو آفیشیو 7002 در این زمینه در جایگاه مناسبی قرار گرفته و می تواند در هر دقیقه 70 برگه را برای شما چاپ کند.

    کیفیت چاپ

    بعد از سرعت، کیفیت چاپ فاکتور مهم دیگر در انتخاب دستگاه های چاپ است که تقریبا همه افراد به آن توجه ویژه نشان می دهند. کیفیت چاپ بر اساس تعداد واحدهای سازنده تصویر مشخص شده و بر اساس واحد دی پی آی سنجیده می شود. ریکو آفیشیو 7002 دارای کیفیت چاپ و اسکن 600 DPI بوده و می تواند جزئیات مورد نیاز سند و تصویر را به خوبی به نمایش بگذارد.

    حداقل و حداکثر سایز کاغذ مورد استفاده

    قبل از خرید هر مدل از دستگاه های چاپ حتما به این نکته توجه کنید که در دستگاه چه سایز کاغذهایی می توانید قرار دهید. زیرا شما در حین کارها بارها مجبور می شوید که از فایل های مختلف در ابعاد مختلف و روی برگه های مختلف چاپ انجام دهید. در ریکو آفیشیو 7002 این مساله نیز به خوبی می تواند نیازهای کاری شما را برطرف کند. شما می توانید در دستگاه کاغذهایی بین سایز A3 تا A5 قرار داده و از فایل ها در ابعاد مورد نیازتان کپی یا پرینت بگیرید.

    حافظه داخلی

    فاکتور بسیار مهم دیگر که در هنگام انتخاب و تهیه دستگاه های چاپ باید به آن توجه کنید، میزان حافظه داخلی دستگاه است. گاهی شما نیاز پیدا می کنید که فایل های خاصی را روی دستگاه چاپ ذخیره کنید. ممکن است مجبور شوید که قبل از چاپ، فایل ها در ابتدا روی دستگاه چاپ بریزید. در هر دو حالت دستگاه چاپ باید حافظه کافی داشته باشد. ریکو آفیشیو 7002 دارای مقدار 512 مگا بایت حافظه داخلی بوده و از این نظر نیز بسیار کارآمد و مناسب است.

    ریکو آفیشیو 7002

    کپی ایران
    چهارشنبه 27 شهريور 1398 - 20:04
    بازدید : 179
    برچسب‌ها :

    شارپ mx3610 یک دستگاه چاپ چند منظوره از برند معروف و جهانی شارپ است که در رده دستگاه های اداری و ایستاده قرار می گیرد. از این دستگاه چاپ می توانید برای پرینت، اسکن و کپی مدارک مختلف استفاده کرده و فایل های مورد نظرتان را با کیفیت و سرعت بالا چاپ کنید. در صورتی که قصد خرید این دستگاه چاپ را دارید، با ما همراه شوید تا شما را به طور کامل با ویژگی های این دستگاه آشنا کنیم.

     بررسی ویژگی های شارپ mx 3610

    دستگاه چاپ شارپ mx 3610 همانطور که در بالا نیز اشاره شد، یکی از انواع دستگاه های چاپ اداری است که دارای ابعاد 658*834*583 میلی متر بوده و وزن آن حدود 74 کیلوگرم است. این دستگاه چاپ دارای عملکرد سه گانه پرینت، اسکن و کپی بوده و فایل های مختلف را به صورت رنگی چاپ می کند.

    سایز کاغذهای مورد استفاده در دستگاه

    یکی از مهم ترین ویژگی ها در دستگاه های چاپ، توجه به سایز کاغذی است که می توانید در آن قرار دهید. در واقع در صورتی که شما در هر مرکزی به خصوص در مراکز چاپ و نشر کار کنید، نیاز دارید فایل ها را در ابعاد مختلف و روی کاغذهایی با سایزهای مختلف چاپ کنید. در این دستگاه چاپ شارپ mx3610 شما از این نظر با محدویت خاصی مواجه نیستید. حداکثر سایز کاغذ قرار داده شده در دستگاه سایز A3 است، بنابراین شما محدوده وسیعی از کاغذها در سایزهای مختلف را می توانید در آن قرار دهید.

    کیفیت پرینت

    کیفیت چاپ فاکتور مهم دیگری است که خریداران و مشتریان دستگاه های چاپ همیشه بیش از هر موضوع دیگری به آن توجه می کنند. کیفیت چاپ بر اساس مقایس دی پی آی به معنی تعداد واحدهای تشکیل دهنده تصویر سنجیده می شود. هر چه این مقدار بیشتر باشد، کیفیت و وضوح تصویر نیز بالاتر است.

    دستگاه های چاپ اداری دارای رزولوشن های مختلفی هستند. شارپ mx3610 دارای کیفیت تصویر 1200 DPI می باشد. این کیفیت برای چاپ تصاویر و متون بسیار مناسب بوده و می تواند تمامی جزئیات مورد نظر را در تصویر به نمایش درآورد.

    سرعت چاپ

    بعد از کیفیت، سرعت چاپ فاکتور مهم دیگر در تعیین میزان کارایی دستگاه های چاپ است. در روزهایی که حجم کاری شما زیاد است، دستگاه چاپ شما باید توانایی انجام تمامی کارها را داشته تا شما را دچار تاخیر و معطلی نکند. دستگاه های اداری دارای سرعت چاپ مختلفی هستند که به صورت تعداد برگه چاپ شده در هر دقیقه سنجیده می شود. سرعت چاپ در ا شارپ mx3610 مقدار 31 برگ در دقیقه بوده و می توانید به وسیله آن در هر ساعت بیش از 180 برگه را با آن چاپ کنید.

    شارپ mx 3610

    کپی ایران
    چهارشنبه 27 شهريور 1398 - 18:59
    بازدید : 310
    برچسب‌ها :

    ریسوگراف کام کالر 7050 از دیگر دستگاه های چاپ موجود در بازار است که از سرعت چاپ  بالا و متنوعی برخوردار می باشد. این مدل دستگاه کپی کیفیت و کارایی بالایی دارد. همچنین از این دستگاه در ادارات و دفاتر فنی با حجم کاری بالا استفاده می شود.

    بهتر است بدانید که دستگاه کپی ریسوگراف کام کالر 7050 در سه نوع استوک، آکبند و بازسازی شده در بازار موجود هستند. در این بخش ابتدا به تعریف ریسوگراف و ویژگی های آن می پردازیم سپس به صورت تخصصی مشخصات فنی ریسوگراف کام کالر 7050 را توضیح خواهیم داد.

    ریسوگراف چیست؟

    ریسوگراف یک دستگاه چاپ می باشد که جهت کار چاپی تیراژهای بالا مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است بدانید که این دستگاه ابتدا توسط کشور ژاپن ساخته و طراحی شده است. به تدریج نمونه هایی از این دستگاه وارد بازار شد. لازم به ذکر است که ریسوگراف نام تولید کننده دستگاه می باشد نه خود دستگاه.

    جالب است بدانید که نام اصلی این دستگاه چاچ دابلیکیشن می باشد. نحوه چاپ دستگاه ریسوگراف به صورت مکانیکی است. به این صورت است که تصویر یا متن بر روی مستر یا استنسیل ایجاد می شود. ابتدا به کمک مستر نمونه دقیقی از نسخه اولیه بر روی استنسیل ایجاد سپس جهت چاپ آن را بر روی درام دستگاه قرار می دهند.

    چاپ در دستگاه ریسوگراف به این صورت انجام می شود که مرکب خمیری شکل را به درون درام استوانه ای شکل می ریزند. مرکب باید کل سطح استوانه را بپوشاند. برای جلوگیری از ریختن مرکب از درام پوشش بسیار نازکی به نام مستر بر روی آن کشیده می شود.

    همچنین منافذ بسیار ریزی بر روی مستر ایجاد شده است تا موقع چاپ مرکب از آن خارج شود. بعد از خارج شدن مرکب و مجاورت کاغذ به مستر عمل چاپ انجام خواهد شد. لازم به ذکر است که کیفیت چاپ تا حد زیادی به مدل دستگاه و کیفیت مواد مصرفی دستگاه بستگی دارد. برای مثال در صورتیکه از مرکب و مستر غیر فابریک استفاده شود کیفیت چاپ کاهش پیدا می کند.

    دستگاه ریسوگراف مابین دستگاه های آفست و فتوکپی قرار دارد. بنابراین زمانیکه تعدا چاپ برگه های مورد نیاز برای دستگاه فتوکپی زیاد و برای چاپ افست کم باشد بهتر است از دستگاه ریسوگراف استفاده شود.

    لازم به ذکر است در تیراژهای بالا دستگاه ریسوگراف و چاپ افست کاربرد دارند. اما از لحاظ هزینه چاپ ریسوگراف بسیار مقرون به صرفه تر از چاپ افست می باشد. بنابراین جهت انجام کار چاپی در تیراژهای بالا ریسوگراف انتخاب مناسب تری است.

    ریسوگراف کام کالر 7050

    کپی ایران
    چهارشنبه 27 شهريور 1398 - 18:34
    بازدید : 235
    برچسب‌ها :

    شارپ MX3110 یک پرینتر با کاربری قدرتمند و در عین حال استفاده آسان می باشد. این پرینتر مخصوص کلاس کاری متوسط می باشد و مزایای منحصر به فرد بسیاری دارد که در ادامه به معرفی برخی از آن ها خواهیم پرداخت. شارپ این پرینتر را به عنوان نسل جدیدی از پرینترهای چندکاره معرفی کرده است. قابلیت های نوین و فناوری های مطابق برترین استاندادرهای روز دنیا، نسل جدید بودن این پرینتر را کاملا معنا می کند.

    پیکربندی

    اندازه این پرینتر 583*685*834 میلی متر و وزن آن نیز 74 کیلوگرم می باشد. برخلاف مدل های چندکاره یا تمام رنگی موجود در بازار، این مدل فضای کمی اشغال می کند و یک دستگاه جمع و جور محسوب می شود. طراحی خوب این دستگاه سبب شده است که با جای دادن آن در هرجایی از اتاق، به راحتی بتوان به همه قسمت های آن دسترسی داشت.

    همه بخش های موردنیاز در جلوی دستگاه قرار گرفته اند. چندکشوی نسبتا بزرگ و پنل کاربری و صفحه فرمان دهی به دستگاه، تقریبا همه چیزی است که شما در حین استفاده از دستگاه به آنها نیاز خواهید داشت. طرفین دستگاه نیز محل هایی برای اتصال لارج باکس و فینیشر است. هردو قسمت آ|شن هایی اختیاری هستند که در صورت تمایل شما می توان آن ها را به ایم پرینتر اضافه کرد.

    کشو و فایل های دستگاه ظرفیت نگهداری از 5600 برگ کاغذ را نیز دارند. که با افزودن آپشن لارج باکس این ظرفیت به ده هزار برگ نیز می رسد. توانایی ذخیره و استفاده از این تعداد اوراق، نشان دهنده موضوع مهمی است. و آن موضوع نیز دوام و قدرت بالای شارپ MX3110 می باشد که به سبب این توانایی شما می توانید در مصارف صنعتی و کلاس کاری سنگین نیز از این دستگاه استفاده کنید.

    سرعت

    سرعت خروجی کلی دستگاه تا 31 برگ بر هر دقیقه نیز می رسد. این سرعت برای انجام بسیاری از سفارشات کاملا کافی می باشد. اما نسبت به برخی دستگاه های دیگر متوسط به شمار می رود. اما از سوی دیگر باید توجه داشت که سرعت خروجی کلی تنها سرعت مهم دستگاه نیست. برای بسیاری از کسب و کارها، سرعت آماده به کار شدن سرعتی تاثیرگذار و با اهمیت ویژه می باشد.

    کسب و کارهایی که بیشتر از سفارشاتی در تعداد بالا، با سفارشات متعددی در حجم پایین سر و کار دارند، در تعیین سریع بودن یک پرینتر به دو پارامتر مهم توجه می کنند. زمان آماده به کار شدن و زمانی که یک پرینتر یا فتوکپی صرف آماده سازی اولین چاپ خود می کند. این دو زمان در سریع بودن دستپگاه بسیار اساسی و مهم هستند.

    زمان آماده به کار شدن شارپ mx3110 کمتر از 20 ثانیه می باشد. همچنین زمانی که این دستگاه صرف آماده سازی اولین کپی یا پرینت خود می کند تنها 9 ثانیه می باشد. در مجموع، این پرینتر در آماده به کار شدن کاملا سریع می باشد.

    شارپ MX3110

    کپی ایران
    چهارشنبه 27 شهريور 1398 - 18:21
    بازدید : 216
    برچسب‌ها :

    ریکو MP6501 برای ارائه سرعت در کار و کیفیت برجسته تصاویر مهندسی شده و یک دستگاه کامل می باشد. برای دفاتر و مراکزی که نیاز به سرعت در انجام حجم های کاری بالا دارند این دستگاه یک راه حل ایده آل است. برای محیط هایی مانند بخش های بازایابی که نیازمند یک سیستم قدرتمند با عملکرد پیشرفته هستند استفاده از MP6501 مناسب می باشد.

    به طور کلی هر جا که نیاز به آماده سازی سریع اسناد و مدارک دارید و به دنبال یک دستگاه چاپ رنگی و همه کاره می باشید بی شک پای ریکو MP6501 به میان می آید. این دستگاه یک سیستم رنگ ادغام پذیر، کارآمد و در عین حال مقرون به صرفه داشته و تونرهای رنگی آن خیلی دیر کیفیت خود را از دست می دهند. با وجود آپشن اضافی فینیشر حرفه ای و کیفیت رنگ چشم گیر دیگر نیازی نیست کارهای خود را به جاهای دیگر بسپارید و می توانید تمامی هزینه ها را به حداقل برسانید. 

    مشخصات دستگاه فتوکپی ریکو MP6501

    همانطور که گفته شد ریکو آفیشیو MP6501 دستگاهی همه کاره و مقرون به صرفه است. زیرا با خرید این دستگاه صاحب یک کپی، پرینتر، اسکنر، فکس و فایلینگ خواهید شد. در واقع رقابتی ماندن یعنی انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر. به ریکو آفیشیو MP6501 اعتماد کنید تا دقیقا آنچه را که نیاز دارید به شما ارائه دهد.  

    پارامترهای ظاهری و سرعت ریکو آفیشیو MP6501

    سخت افزار ریکو MP6501 شامل یک دستگاه کپی، اسکنر، پرینتر، دو سینی کاغذ و یک استند می باشد. ابعاد این ماشین چاپ برابر 73.75، 83.75 و 121 سانتی متر و وزن آن کمتر از 297 کیلوگرم می باشد. به لطف سرعت این دستگاه کارها را در وضعیت مطلوب تری قرار دهید. با استفاده از این مدل ریکو می توانید در هر دقیقه 65 برگه سیاه و سفید و 60 برگه رنگی را چاپ کنید.

     

    یکی دیگر از ویژگی های ریکو آفیشیو MP6501 که باعث افزایش سرعت آن شده است قابلیت اسکن دو طرفه همزمان می باشد. این ویژگی نه تنها سرعت اسکن اسناد و در نتیجه سرعت کارها را بالا می برد بلکه میزان پارگی و سایش اسناد قدیمی و حساس را به حداقل می رساند. همچنین این دستگاه مجهز به یک صفحه نمایش تمام رنگی WVGA یا همان صفحه LCD می باشد. این صفحه نمایش کنترل و کار با دستگاه را برای کاربران به مراتب ساده تر می کند.

     

    موقعیت های اضطراری و ضرب الاجل ها برای چاپ یک سند را بدون نگرانی پشت سر بگذارید. زیرا این دستگاه نسبت به نمونه های مشابه خود زمان گرم شدن بسیار پایینی دارد. ریکو MP6501 برای گرم شدن کمتر از 70 ثانیه زمان لازم دارد. همچنین اولین کپی سیاه و سفید بعد از 5.7 ثانیه و اولین کپی رنگی بعد از 7.5 ثانیه آماده می گردد. 

    ریکو MP6501

    کپی ایران
    چهارشنبه 27 شهريور 1398 - 18:12
    بازدید : 208
    برچسب‌ها :

    ریکو mp4503 یک دستگاه چندکاره مخصوص کلاس کاری متوسط و حتی سنگین می باشد. دستگاهی که توان تولیدی و کارایی شما را به سطح کاملا جدیدی می برد. مدل mp4503 و هم خانواده های آن گروهی از پرینترهای چندکاره هستند که با نیاز مارکت ها و دفاتر اداری به خوبی آشنایی دارند. در واقع به همین علت در بین انواع مختلف ماشین های اداری و پرینترهای چندکاره محبوبیت این چنینی دارند.

    قابلیت های نوآورانه و خلاقانه ای مثل امکان جستجو در بین فایل های PDF، اسکن و کپی کارت های شناسایی و تغذیه دوطرفه همزمان از جمله علل محبوبیت روزافزون این دستگاه هستند. امروزه در هر دفتر اداری و انتشارات یک دستگاه چندکاره ریکو دیده می شود. در ادامه با نقد و بررسی خصویات و قابلیت های دستگاه، از همه جوانب، با شما خواهیم بود.

    مشخصات دستگاه ریکو mp4503

    پیکربندی و اندازه ریکو mp4503 در حدود 587*685*983 میلی متر و وزن آن نیز تقریبا یکصد کیلوگرم است. ابعادی که برای یک دستگاه چندکاره مناسب و معقول است. نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک. در قسمت جلویی دستگاه چندکشوی نسبتا بزرگ به منظور قرار دادن اوراق خام مشاهده می شود. به کمک آپشن اختیاری لارج باکس ظرفیت این کشو ها بزرگتر نیز می شود.

    کمی بالاتر و در قسمت فوقانی، پنل کنترل و  فرمان دهی به دستگاه دیده می شود. کنترل پنل و صفحه فرمان دهی دستگاه نسبتا بزرگ و کامل می باشد. در بالاترین قسمت دستگاه نیز یکی از مهمترین قابلیت های دستگاه، یعنی تغذیه دوطرفه همزمان یا Single Pass Duplex Feed دیده می شد. طرفین دستگاه نیز محل هایی برای اتصال آپشن های اختیاری مثل سورتر و فینیشر تعبیه شده است.

    سرعت ریکو mp4503

    این سری از پرینترهای چندکاره ریکو سرعت بالایی دارند. سرعت پرینت این مدل به 45 برگ بر هر دقیقه می رسد. که این سرعت برای انجام بسیاری از پروژه ها و سفارشات در حداقل زمان کاملا کافی می باشد. همچنین این دستگاه زمان آماده به کار شدن بالایی نیز دارد. تنها 6.2 ثانیه طول می کشد تا دستگاه از حالت Sleep، آماده به کار شود. و بعد از آن تنها 4 ثانیه صرف آماده سازی اولین کپی می کند.

    باید توجه داشت که در کنار سرعت کپی و پرینت کلی دستگاه، زمان آماده به کار شدن و حداقل بودن زمان آماده سازی اولین کپی نیز اهمیت بسیاری دارد. بسیاری از کسب و کارها یا کارگروه ها با پرینت و کپی های خرد و کم تعداد سر و کار دارند تا با سفارشات دست و پاگیر و حجیم. از این رو لازم است دستگاه آنها آماده شروع فرآیند جدیدی باشد.

    کیفیت و وضوح ریکو mp4503

    هنگامی که صحبت از کیفیت و وضوح می شود، ریکو mp4503 و سایر مدل های این سری مثل mp6003 و mp5003 در کلاس کاری دیگری قرار می گیرند. این دستگاه ها از وضوح حداکثری 1200*1200 dpi بهره می برند که در نوع خود بی نظیر است. این وضوح در کمتر دستگاهی به کار می رود و به کمک چنین دقتی، تمام جزئیات تصاویر اصلی حفظ و ماندگار خواهند شد.

    ریکو mp4503

     

    کپی ایران
    چهارشنبه 27 شهريور 1398 - 17:49
    بازدید : 242
    برچسب‌ها :

    کانون ir7086 یک دستگاه مناسب جهت کپی کردن تصویر یا متن می باشد. این دستگاه در شرکت، ادارات و حتی منازل کاربرد دارد. شما با استفاده از این دستگاه چاپ می توانید از اسناد و فایل های مختلف به صورت سیاه و سفید کپی بگیرید. این مدل دستگاه کپی قادر است همزمان از پشت و روی کاغذ کپی بگیرد. سرعت چاپ در دستگاه های اداری معمولا بین 20 تا 70 برگ در دقیقه متفاوت می باشد.

    بنابراین بر اساس نیاز و حجم کاری خود می توانید بهترین و مناسب ترین دستگاه را انتخاب کنید. کانون ir7086 قادر است در هر دقیقه 70 برگ را چاپ کند. همچنین این مدل دستگاه کپی چندکاره می باشد. این دستگاه به دلیل چندکاره بودن فضای کمتری را اشغال می کند. بنابراین با خرید این مدل دستگاه کپی احتیاجی به سایر دستگاه ها نخواهید داشت. خرید این مدل دستگاه از لحاظ اقتصادی به صرفه تر می باشد.

    مشخصات دستگاه کپی کانون ir7086

    امروزه اهمیت دستگاه های کپی در دفاتر اداری و کسب و کارهای چاپ و تکثیرات بیشتر از قبل شده است. از طرفی دستگاه کپی کانون ir7086 یک دستگاه چند کاره می باشد. با خرید این دستگاه می توانید طیف وسیعی از نیازهای چاپی خود را برطرف سازید. از طرفی سرعت دستگاه جهت انجام کارهای روزانه بسیار مناسب می باشد. میانگین سرعت این دستگاه کپی 70 برگه در دقیقه است. با این دستگاه می توانید هر قسمت از متن یا عکسی که مد نظر دارید را زوم کنید. زیرا از قابلیت بزرگنمایی 25 تا 400 درصد برخوردار می باشد. در اینجا قصد داریم ویژگی های این مدل دستگاه کپی را به صورت تخصصی تر بیان کنیم.

    پیکربندی دستگاه

    آگاهی داشتن از ابعاد دستگاه کپی بسیار اهمیت دارد. با توجه به فضای محیطی که در اختیار دارید می توانید دستگاه کپی مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین با دانستن ابعاد دستگاه می توانید بین دستگاه کپی و سایر وسایل موجود در محیط تناسب مناسبی را به وجود آورید. کانون ir7086 در ابعاد 300*700*580 میلی متر و وزن 269.8  کیلوگرم ساخته شده است.

    کانون ir7086 با توجه به اینکه همزمان چندین کار را انجام می دهد از وزن و ابعاد مناسبی برخوردار می باشد. ابعاد و وزن مناسب از ویژگی های مهم هر دستگاه کپی به شمار می آید. این دستگاه با طراحی آرگونومیکی خاصی ساخته شده است. بنابراین این دستگاه فضای کمی از محیط را اشغال خواهد کرد.

    زمان گرم شدن دستگاه کپی کانون ir7086

    زمانیکه یک دستگاه کپی را به برق وصل می کنید تا موقع شروع به کارکردن به یک مدت زمانی نیاز دارد. هر چه این مدت زمان کوتاه تر باشد سرعت و عملکرد دستگاه بیشتر خواهد شد. البته این مدت زمان در دستگاه های مختلف متفاوت خواهد بود.

    در صورت کم بودن مدت زمان گرم شدن، دستگاه در یک چشم بر هم زدن شروع به کار می کند. بنابراین هر چه این مدت زمان کمتر باشد سرعت کاری شما هم افزایش پیدا خواهد کرد. بهتر است بدانید که در دستگاه های اداری از قبیل کانون 7086 این مدت زمان با توجه به حجم کاری بالا بیشتر از یک دقیقه خواهد بود. مدت زمان گرم شدن این مدل دستگاه کپی 360 ثانیه می باشد.

    کانون ir7086

    کپی ایران
    چهارشنبه 27 شهريور 1398 - 17:42
    بازدید : 217
    برچسب‌ها :

    شارپ mx364 یکی از مناسب ترین دستگاه های چند منظوره چاپ برای ادارات، مراکز آموزشی، دانشگاه‌ ها، مراکز چاپ و نشر و مکان های مشابه دیگر است که می تواند بسیاری از نیازهای کاری شما را برطرف کند. شما با استفاده از این دستگاه چاپ می توانید از اسناد و فایل های مختلف به صورت سیاه و سفید با سرعت و کیفیت مناسب چاپ گرفته و رونق بالایی به کسب و کار خود بدهید.

    سرعت چاپ در دستگاه اداری مختلف بین 20 تا 70 برگ در دقیقه متفاوت است. این شما هستید که سرعت چاپ را با نیاز ها و حجم کاری روزانه کاری سنجیده و سپس بهترین و مناسب ترین دستگاه را برای خود انتخاب می کنید. سرعت چاپ این دستگاه 36 برگ در هر دقیقه است. این سرعت در رده دستگاه‌ های متوسط قرار می گیرد، بنابراین برای ادارات مختلف با توان کاری متوسط مناسب می باشد.

    مشخصات دستگاه شارپ mx364

    در این بخش شما را با مشخصات فنی این دستگاه چاپ آشنا می کنیم تا بتوانید برای خرید خود انتخاب مناسبی داشته باشید.

    چند منظوره بودن دستگاه

    با وجود کارایی متوسط شارپ mx364 از لحاظ سرعت، این دستگاه دارای 4 قابلیت کاربردی پرینت، اسکن، فکس و فتوکپی است که کارایی آن را در مقابل دستگاه های اداری دیگر با دو یا سه قابلیت بسیار افزایش داده است. در واقع این دستگاه چاپ می تواند تمامی نیاز های شما در محیط کار را برطرف کند.

     می توانید با استفاده از آن فایل ها و اسناد مختلف را با سرعت 36 برگ در دقیقه و کیفیت 600 دی پی آی چاپ کنید. می توانید فایل های مختلف را با فرمت هایی مانند تصاویر، پی دی اف، آفیس و غیره اسکن کرده و آن را مستقیماً به ایمیل های مختلف و دفاتر اداری و فنی مورد نظرتان ارسال کنید. شاید کیفیت و سرعت در این دستگاه چاپ آن را دستگاهی میان رده و مناسب برای حجم کاری متوسط قرار دهد اما چهار منظور بودن آن می تواند یک مزیت بسیار بالا برای آن به شمار رود.

    ویژگی های سیستم کپی

    یکی از مهمترین کاربرد ها در دستگاه های چاپ چند منظوره، بخش کپی دستگاه می باشد. در کنار توانایی چاپ به صورت رنگی یا سیاه و سفید، سرعت و کیفیت چاپ شما در سیستم های کپی باید به دنبال قابلیت های کاربردی دیگر که دقت و سرعت کار شما را افزایش  می دهد نیز باشید. یکی از مهم‌ ترین این فاکتورها قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی می باشد. در شارپ mx364 مانند دیگر دستگاه‌ های اداری شما می توانید بین 25 تا 400 درصد فایل های مختلف را بزرگ نمایی و کوچک نمایی کرده و از آنها در ابعاد مورد نظر خود چاپ بگیرید.

     قابلیت دیگر در این دستگاه چاپ مشابه دستگاه های اداری پیشرفته دیگر، قابلیت چاپ متوالی و پشت سر هم است. شما در این دستگاه چاپ می توانید تا 999 برگ را به صورت متوالی و بدون نیاز به دخالت خودتان کپی و یا پرینت بگیرید. این مسئله سرعت کار و شما را تا حد قابل توجهی افزایش می دهد

    شارپ mx364

    کپی ایران
    چهارشنبه 27 شهريور 1398 - 17:29
    بازدید : 239
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 217
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه